Jiraiya
-Asla sözünden dönmemek, asla pes etmemek,
Naruto, eğer bu senin Ninja tarzınsa o zaman senin ustan olarak,
Ben mızmızlanıp duramam.
Herkesin bildiği gibi, bir öğrenci Ninja Yolu'nu hocasından miras alır!
Pes etmemek bu benim yapmam gereken gerçek seçimdi!
Naruto, sen kehanetteki çocuksun artık eminim...
Gerisini sana emanet ediyorum!
Cesur Jiraiya'nın hikayesi şimdi daha iyi bi sona kavuştu...
-Birinin seni düşündüğü yer, geri döneceğin yerdir..
-Tsunade tarafından sürekli red edildim,Arkadaşımı durduramadım,Ne ustamı nede ögrencimi koruyamadım.
Hep hokagelerden biri gibi ölmek istedim,onların yaptıklarının karşısında benim yaptıklarım önemsiz,değersiz şeylerdi.
Başarısızlıkların sadece yetenek geliştiren şeyler olduğuna inanarak yaşamıştım...
Buna karşılık bende başarısızlıklarımı unutturacak büyük şeyler başaracağıma yemin etmiştim.
Ve harikulade bir shinobi olarak ölecektim.En azından bu olmasını umduğum şeydi.Ama bu halimle benim hikayem bu şekilde son buluyor.
Pain'i yenip,Akatsuki'yi durdurarak Shinobi dünyasını büyük bir yıkımdan kurtaracağımı düşünmüştüm ama sonunda bu seçimimde de başarısız oldum.
Ne değersiz bir hikaye.
-Bir shinobi'nin en önemli özelliği kaç tane jutsuda bildiği değildir.Önemli olan asla pes etmemesidir.
Naruto, eğer bu senin Ninja tarzınsa o zaman senin ustan olarak,
Ben mızmızlanıp duramam.
Herkesin bildiği gibi, bir öğrenci Ninja Yolu'nu hocasından miras alır!
Pes etmemek bu benim yapmam gereken gerçek seçimdi!
Naruto, sen kehanetteki çocuksun artık eminim...
Gerisini sana emanet ediyorum!
Cesur Jiraiya'nın hikayesi şimdi daha iyi bi sona kavuştu...
-Birinin seni düşündüğü yer, geri döneceğin yerdir..
-Tsunade tarafından sürekli red edildim,Arkadaşımı durduramadım,Ne ustamı nede ögrencimi koruyamadım.
Hep hokagelerden biri gibi ölmek istedim,onların yaptıklarının karşısında benim yaptıklarım önemsiz,değersiz şeylerdi.
Başarısızlıkların sadece yetenek geliştiren şeyler olduğuna inanarak yaşamıştım...
Buna karşılık bende başarısızlıklarımı unutturacak büyük şeyler başaracağıma yemin etmiştim.
Ve harikulade bir shinobi olarak ölecektim.En azından bu olmasını umduğum şeydi.Ama bu halimle benim hikayem bu şekilde son buluyor.
Pain'i yenip,Akatsuki'yi durdurarak Shinobi dünyasını büyük bir yıkımdan kurtaracağımı düşünmüştüm ama sonunda bu seçimimde de başarısız oldum.
Ne değersiz bir hikaye.
-Bir shinobi'nin en önemli özelliği kaç tane jutsuda bildiği değildir.Önemli olan asla pes etmemesidir.
Pain
-Eğer birinin acısını paylaşmazsan, onu anlayamazsın.
Ama sadece onları anladın diye, onlarla aynı fikirde de olamazsın.
Ama sadece onları anladın diye, onlarla aynı fikirde de olamazsın.
-Bizler adalet adı altında intikam almak isteyen sıradan insanlarız.
Uchiha Itachi
-Eğer beni öldürmek istiyorsan benden nefret et, bana kin duy....ve bir korkak gibi yaşa.Kaç,kaç ve hayata tutun.Benimle aynı gözlere sahip olduğunda beni bul..
-Sen zayıfsın! Neden mi zayıfsın? Çünkü sende nefret eksik!
-Kendi arkadaşlarına sırt çevirenler kötü bir son yaşamaya mecburdurlar. Kendini buna hazırla!
-Gerçekte nasıl insanlar olduğumuzu bilmiyoruz. Ölümden önceki o ana kadar.
Ölüm seni almaya geldiğinde aslında ne olduğunu anlayacaksın.
İşte ölüm budur değil mi?
-Görünüşüyle ya da kendi önyargılarınız ile insanları değerlendirmeyin.
-Sen zayıfsın! Neden mi zayıfsın? Çünkü sende nefret eksik!
-Kendi arkadaşlarına sırt çevirenler kötü bir son yaşamaya mecburdurlar. Kendini buna hazırla!
-Gerçekte nasıl insanlar olduğumuzu bilmiyoruz. Ölümden önceki o ana kadar.
Ölüm seni almaya geldiğinde aslında ne olduğunu anlayacaksın.
İşte ölüm budur değil mi?
-Görünüşüyle ya da kendi önyargılarınız ile insanları değerlendirmeyin.
Hatake Kakashi
-Gerçek bir shinobi görünenin arkasında gerçeği görebilendir.
Uzumaki Naruto
-Arkadaşını kurtaramayan biri hokage olamaz...
-Kollarımı koparırsa, onu ölümüne tekmelerim.
Bacaklarımı koparırsa, ölümüne ısırırım!
Başımı koparırsa, ölümüne gözümü dikip bakarım!
Gözlerimi söküp çıkarırsa, mezarımdan onu lanetlerim!
Paramparça bile olsam, Sasuke'yi Orochimaru'dan geri alacağım!
Bacaklarımı koparırsa, ölümüne ısırırım!
Başımı koparırsa, ölümüne gözümü dikip bakarım!
Gözlerimi söküp çıkarırsa, mezarımdan onu lanetlerim!
Paramparça bile olsam, Sasuke'yi Orochimaru'dan geri alacağım!
Sandaime Sarutobi
-Bir Shinobinin Değeri Bildiği Jutsularla Ölçülmez, Onu Değerli Kılan Karekteridir.
Hinata
-Her zaman seni takip ettim... Sana yetişmeye çalıştım... Hep seninle konuşmak istedim... Hep seninle olmak istedim... Beni değiştirdin... Gülümseyişin beni kurtardı...
Bu yüzden seni korumak için ölmekten korkmuyorum...
Bu yüzden seni korumak için ölmekten korkmuyorum...
Shikamaru
-Bir insan bir başka insana lanet okuduğunda 2 tane mezar kazar.
Sen benim senseimi benim gözlerimin önünde lanet ile öldürdün bu işten elini kolunu sallayarak çıkacağınımı zannediyorsun??
Senin tanrın benim.
Hanzo
-İnsanların hayatları öldüklerinde sona ermez, inançlarını yitirdiklerinde sona erer.
Danzo
-Ağacın kök salarak dans ettiği yerde, ateş olur.Ateş'in Gölge Ruh'u köyü aydınlatacak.Ve yeni ağaç tohumları tekrar filizlenecek.Aynı senin, hayatını feda ederek Konoha'yı koruduğun gibi.Bu sefer, ben koruyacağım.Bu adamlara izin veremem… Fakat sonunda ne yaparsan yapayım, Hokage olamadım.Ne kadar koşarsam koşayım, sana hiçbir zaman yetişemedim.Sen, etrafına ışık saçan bir yaprakdın.Bense, KÖK'lerin karanlığında hapsedilmiş karanlıkdım.Benim gibi birisi için ne düşünüyorsun?Hiruzen…
Uchiha Madara
-Birini sevmeyi ögrendiginde, nefret etme riskini de göze almalisin.
Zaraki Kenpachi
-Acı ve Ölüm Sadece Eğlencenin Maliyetidir..
- Daha güçlü olmak için mi dövüşüyorsun yoksa dövüşebilmek için mi daha fazla güç istiyorsun?
- Bir neden mi istiyorsun... Hemde savaşmak için? Neden sadece kabul etmiyorsun, Ichigo? Sen savaş arıyorsun.Sen gücü arzuluyorsun. Bu doğru değil mi, Ichigo? Gücü arayan herkes istinasız şekilde savaş arar. Güçlenmek için mi savaşıyosun? Yoksa savaşmak için mi daha fazla güçlenmek istiyorsun?Bilmiyorum ve umrumdada değil. Emin olduğum tek şey bizim gibi insanlar bu şekilde doğar! Biz savaşmak için doğduk, Ichigo!! İçgüdülerin seni yeni savaşlara yönlendiricek. Bu daha güçlü olmak için tek yol. Bu senin sahip olduğun tek yol! Eğer düşmanını kontrol edicek gücü istiyorsan, kılıcını eline al ve onu yenene kadar kes!! Bu senin tek seçeneğin! Savaş, Ichigo! Bu senin önünde devam eden ve arkanda bıraktığın tek yol!!
- Zaraki : Buraya kadar geldik ve hala ruh gücün artıyor.İlginç.
Ichigo : Artacak.Ben Zangetsu'nun gücünü ödünç alıp onunla birlikte dövüşüyorum.Yalnız dövüşmekten başka bir yol denemeyen kişi karşısında kaybetmeyeceğim.
Zaraki : Zangetsu? O Zampaktounun ismimi? Zampaktounun gücünü alıp onunla birlikte dövüşmek saçmalık.Zampaktoular savaş araçlarıdır.Zampaktou ile birlikte dövüşmek , kendi yetenekleri ile dövüşemeyen güçsüz kaybetmeye mahkum köpeklerin sözleridir.Bu benim ve senin için söylenmiş bir söz değil ICHIGO!!!
Kuchiki Rukia
-Kalplerimiz bedenlerimizde değildir. Birini düşündüğümüzde veya umursadığımızda, orası kalplerimizin doğduğu yerdir."
-Hayat bir tekerlekse biz de içindeki çarklarız.!
Ulquiorra
-İnsanlar Neden Hayallerini Gerceklestirmek İcin Acele Ederlerki ?
-Benimle gel, kadın.
Sessizlik.
Konuşacağın bir sonraki kelime "evet" olacak.
Başka bir şey söylemek, hızlı bir ölüme yol açacak.
Senin için değil, ama arkadaşların için.
Soru sorma.
Tek kelime etme.
Hakların yok ve görüş bildiremezsin.
Ellerinde, arkadaşlarının boyunları üzerine güvenli bir şekilde sarkıtılmış olan giyotinin ipini tutuyorsun.
Umarım anlıyorsundur, kadın.
İş birliği yapmıyoruz.
Sana emir veriyorum.
Bir kez daha söyleyeceğim.
Benimle gel, kadın.
Sen benim senseimi benim gözlerimin önünde lanet ile öldürdün bu işten elini kolunu sallayarak çıkacağınımı zannediyorsun??
Senin tanrın benim.
Hanzo
-İnsanların hayatları öldüklerinde sona ermez, inançlarını yitirdiklerinde sona erer.
Danzo
-Ağacın kök salarak dans ettiği yerde, ateş olur.Ateş'in Gölge Ruh'u köyü aydınlatacak.Ve yeni ağaç tohumları tekrar filizlenecek.Aynı senin, hayatını feda ederek Konoha'yı koruduğun gibi.Bu sefer, ben koruyacağım.Bu adamlara izin veremem… Fakat sonunda ne yaparsan yapayım, Hokage olamadım.Ne kadar koşarsam koşayım, sana hiçbir zaman yetişemedim.Sen, etrafına ışık saçan bir yaprakdın.Bense, KÖK'lerin karanlığında hapsedilmiş karanlıkdım.Benim gibi birisi için ne düşünüyorsun?Hiruzen…
Uchiha Madara
-Birini sevmeyi ögrendiginde, nefret etme riskini de göze almalisin.
-Acı ve Ölüm Sadece Eğlencenin Maliyetidir..
- Daha güçlü olmak için mi dövüşüyorsun yoksa dövüşebilmek için mi daha fazla güç istiyorsun?
- Bir neden mi istiyorsun... Hemde savaşmak için? Neden sadece kabul etmiyorsun, Ichigo? Sen savaş arıyorsun.Sen gücü arzuluyorsun. Bu doğru değil mi, Ichigo? Gücü arayan herkes istinasız şekilde savaş arar. Güçlenmek için mi savaşıyosun? Yoksa savaşmak için mi daha fazla güçlenmek istiyorsun?Bilmiyorum ve umrumdada değil. Emin olduğum tek şey bizim gibi insanlar bu şekilde doğar! Biz savaşmak için doğduk, Ichigo!! İçgüdülerin seni yeni savaşlara yönlendiricek. Bu daha güçlü olmak için tek yol. Bu senin sahip olduğun tek yol! Eğer düşmanını kontrol edicek gücü istiyorsan, kılıcını eline al ve onu yenene kadar kes!! Bu senin tek seçeneğin! Savaş, Ichigo! Bu senin önünde devam eden ve arkanda bıraktığın tek yol!!
- Zaraki : Buraya kadar geldik ve hala ruh gücün artıyor.İlginç.
Ichigo : Artacak.Ben Zangetsu'nun gücünü ödünç alıp onunla birlikte dövüşüyorum.Yalnız dövüşmekten başka bir yol denemeyen kişi karşısında kaybetmeyeceğim.
Zaraki : Zangetsu? O Zampaktounun ismimi? Zampaktounun gücünü alıp onunla birlikte dövüşmek saçmalık.Zampaktoular savaş araçlarıdır.Zampaktou ile birlikte dövüşmek , kendi yetenekleri ile dövüşemeyen güçsüz kaybetmeye mahkum köpeklerin sözleridir.Bu benim ve senin için söylenmiş bir söz değil ICHIGO!!!
Kuchiki Rukia
-Kalplerimiz bedenlerimizde değildir. Birini düşündüğümüzde veya umursadığımızda, orası kalplerimizin doğduğu yerdir."
-Hayat bir tekerlekse biz de içindeki çarklarız.!
Ulquiorra
-İnsanlar Neden Hayallerini Gerceklestirmek İcin Acele Ederlerki ?
-Benimle gel, kadın.
Sessizlik.
Konuşacağın bir sonraki kelime "evet" olacak.
Başka bir şey söylemek, hızlı bir ölüme yol açacak.
Senin için değil, ama arkadaşların için.
Soru sorma.
Tek kelime etme.
Hakların yok ve görüş bildiremezsin.
Ellerinde, arkadaşlarının boyunları üzerine güvenli bir şekilde sarkıtılmış olan giyotinin ipini tutuyorsun.
Umarım anlıyorsundur, kadın.
İş birliği yapmıyoruz.
Sana emir veriyorum.
Bir kez daha söyleyeceğim.
Benimle gel, kadın.
Aizen Sousuke
-Bu dünya asla yalanlar ve dogrular diye ikiye ayrılmadi.Sadece acı gercekler vardır.
-Bir kimse ihanete uğramayı beklerken korku olmaz.Asıl korkutucu olan, beklenmedik anda gelen ihanettir.


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder